
Адаптували кубик Блума під свої інтереси. Навіть і не думала, що настільки цікаво і легко піде ця методика з дітками.
Спочатку вчили склад чисел: кидаємо кубик, називаємо кількість бджілок (заодно удосконалюємо швидкість рахунку) і говоримо, скільки слід додати, щоб вийшло, наприклад 7 чи 10. А тепер і таблиці додавання/віднімання пішли в хід (підкидаємо кубик, називаємо число, додаємо, наприкдад, 1; і так по черзі).
Позитив: усі учні класу залучені до рахунку, дітям цікаво, бо кубик можна тримати в руках і, увага, підкидати, мозок працює, наче ракета, бо за хвилину у веселій компанії мінімум 5 прикладів на кожного виходить.
Негатив: шумно, кубики дуже стукають при падінні на парту, але це весело і дієво, то ж негатив переживемо.
|