Математика - 08.04.

Тема уроку: "Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об'ємних геометричних фігур"

- Мій дорогий першокласнику! Сьогодні спробуємо навчатися за допомогою нашого сайту! Слідкуй за моїми вказівками!

1. Розпочнемо із розминки! Виконай інтерактивне завдання. Синя позначка у правому нижньому куті - це відмітка про виконання.

2. Давай повторимо склад числа. Виконай інтерактивне завдання: поєднай двоцифрове число з виразом, що вказує на його склад.

3. Скористайся нашою грою і попрацюй з числами.

Перед початком роботи, хочу тобі показати, як оформив гру Назарчик Матьоха зі своєю мамою!

Якщо ти свою гру ще не зробив і не придумав, як її оформити, у тебе є час подумати.

Обери зі своєї творчої коробочки або мішечка 6 чисел і додай до кожного усно 1.

- Яке число витягнуто останнім? Додай 1.

- Відкрий зошит і пропиши число, яке у тебе вийшло. Наприклад, у мене вийшло число 36. 

УВАГА: щоб почати писати каліграфічну хвилинку, я знаходжу першу цифру в останньому робочому рядку, який ми писали минулого уроку, рахую 4 клітинки униз, на четвертій ставлю крапку - це позначка, яка вказує, де потрібно починати писати!

Далі продовжимо роботу у підручнику: с.112. Якщо твій підручник у школі, скористайся електронною версією.

 

4. Відкрий с.112 і порівняй нерівності у №1 письмово.

5. Розглянемо завдання №2. Прочитай його. (Працюємо усно, але будь уважним і запам'ятовуй мої записи!)

Шлях, який пройшли хлопчики - це ламані. Щоб дізнатися, чий шлях довший, потрібно виміряти довжини відрізків ламаних.

Отримуємо:

Михасик: 4 см + 1 см = 5 см

Миколка: 4 см + 2 см = 6 см

5 см < 6 см

6. Відпочинь із своїми рідними, я знаю, що вони поруч!)) Рухайтеся разом!

7. Працюємо із завданням 3 на с.112. Відповідай на питання тесту, одночасно розглядаючи піраміду.

ПРИГАДАЙ ПРАВИЛО:

Щоб знайти на скільки одне число більше за інше, потрібно від більшого числа відняти менше.

8. Пригадай, як називають числа при додаванні.

- Назви перший доданок у прикладі з картинки.

- Назви другий доданок у прикладі з картинки.

- Назви суму.

- Що робити, якщо перший доданок невідомий? Пригадай правило:

Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок.

Тобто, потрібно 5 - 1 = 4

Чи дійсно 4 - це перший доданок? Так! Значить, ми зробили правильно! Скористайся правилом у наступному завданні.

9. Читаємо задачі 4 на с.112 (працюємо усно).

- Скільки горіхів поміщається у дуплі?

- Скільки горіхів тримає білочка? Саме стільки горішків поміститься ще у доплі, якщо додати їх до тих, що вже там є.

- Розглянь підказку - це приклад:     ? + 5 = 15

- Як знайти невідомий доданок?

- Скільки горіхів було вже у дуплі?

10. Запиши наступну задачу за зразком у зошиті. Розв'яжи її. Запиши відповідь. Будь уважним! Рахуй клітинки! Дивись на червоні крапки: вони показують куди і скільки потрібно відступати.

Буду вдячна за фото сторінки зошита!

Спасибі за твою участь у цьому віртуальному уроці!

До зустрічі! Сумую за тобою!