Математика - 08.04.
Тема уроку: "Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об'ємних геометричних фігур"
- Мій дорогий першокласнику! Сьогодні спробуємо навчатися за допомогою нашого сайту! Слідкуй за моїми вказівками!
1. Розпочнемо із розминки! Виконай інтерактивне завдання. Синя позначка у правому нижньому куті - це відмітка про виконання.
2. Давай повторимо склад числа. Виконай інтерактивне завдання: поєднай двоцифрове число з виразом, що вказує на його склад.
3. Скористайся нашою грою і попрацюй з числами.
Перед початком роботи, хочу тобі показати, як оформив гру Назарчик Матьоха зі своєю мамою!
Якщо ти свою гру ще не зробив і не придумав, як її оформити, у тебе є час подумати.
Обери зі своєї творчої коробочки або мішечка 6 чисел і додай до кожного усно 1.
- Яке число витягнуто останнім? Додай 1.
- Відкрий зошит і пропиши число, яке у тебе вийшло. Наприклад, у мене вийшло число 36.
УВАГА: щоб почати писати каліграфічну хвилинку, я знаходжу першу цифру в останньому робочому рядку, який ми писали минулого уроку, рахую 4 клітинки униз, на четвертій ставлю крапку - це позначка, яка вказує, де потрібно починати писати!
Далі продовжимо роботу у підручнику: с.112. Якщо твій підручник у школі, скористайся електронною версією.
4. Відкрий с.112 і порівняй нерівності у №1 письмово.
5. Розглянемо завдання №2. Прочитай його. (Працюємо усно, але будь уважним і запам'ятовуй мої записи!)
Шлях, який пройшли хлопчики - це ламані. Щоб дізнатися, чий шлях довший, потрібно виміряти довжини відрізків ламаних.
Отримуємо:
Михасик: 4 см + 1 см = 5 см
Миколка: 4 см + 2 см = 6 см
5 см < 6 см
6. Відпочинь із своїми рідними, я знаю, що вони поруч!)) Рухайтеся разом!
7. Працюємо із завданням 3 на с.112. Відповідай на питання тесту, одночасно розглядаючи піраміду.
ПРИГАДАЙ ПРАВИЛО:
Щоб знайти на скільки одне число більше за інше, потрібно від більшого числа відняти менше.
8. Пригадай, як називають числа при додаванні.
- Назви перший доданок у прикладі з картинки.
- Назви другий доданок у прикладі з картинки.
- Назви суму.
- Що робити, якщо перший доданок невідомий? Пригадай правило:
Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок.
Тобто, потрібно 5 - 1 = 4
Чи дійсно 4 - це перший доданок? Так! Значить, ми зробили правильно! Скористайся правилом у наступному завданні.
9. Читаємо задачі 4 на с.112 (працюємо усно).
- Скільки горіхів поміщається у дуплі?
- Скільки горіхів тримає білочка? Саме стільки горішків поміститься ще у доплі, якщо додати їх до тих, що вже там є.
- Розглянь підказку - це приклад: ? + 5 = 15
- Як знайти невідомий доданок?
- Скільки горіхів було вже у дуплі?
10. Запиши наступну задачу за зразком у зошиті. Розв'яжи її. Запиши відповідь. Будь уважним! Рахуй клітинки! Дивись на червоні крапки: вони показують куди і скільки потрібно відступати.
Буду вдячна за фото сторінки зошита!
Спасибі за твою участь у цьому віртуальному уроці!
До зустрічі! Сумую за тобою!