11:12 PM STEAMимо: хто живе під землею | |
#розумнийвулик, #колосочок, #колосок, #INTECH, #навчаю_супергероїв, #ЯДС Сучасний учитель має чотири руки (з двома не встигали б). Укладаємо фундамент уроку за нестандартною технологією, укріплюємо його новітніми і дуже ефективними в роботі технічними засобами, інформацією з провідних науково-популярних джерел, ідеями, матеріалами. А все для того, щоб очі дитячі горіли наукою та жагою до знань. Сьогодні ми інтегрували Широкі можливості для роботи маємо завдяки інтерактивній дошці #INTECH, яка дозволяє нам занурюватися у найпотаємніші глибини світового досвіду та пізнання. Ми торкаємося реально до неможливого і можливого водночас. - все в одному місці. Ми навчаємось! Документ-камера - вправна помічниця у всьому. З нею можна чудово розглянути журнал чи картку, яка є тільки в одному екземплярі, позначити головне, акцентувати увагу на важливому, розглядати, демонструвати, спостерігати, опрацьовувати... Нашим ідейним та інформаційним джерелом була газета Колосок "Хто живе у нас під ногами" #30/2017 (грудень), у якій розміщено прекрасний природничий логічно обґрунтований матеріал, що суттєво доповнює інформацію підручника. Окрім вичерпних данних, діти отримали ще й кросворд-цікавинку та гору корисного матеріалу, який ефективно могли дослідити через інтерактивні засоби навчання. Дякую щиро пані Дарії Біді за серйозну і дуже корисну працю, за творчість і допомогу вчительську! Ваші видання - кораблі, у яких ми подорожуємо Всесвітом! Закріплювати вивчене допомагає перевірений та надійний #learning_apps. Дуже простий, доступний, безкоштовний у використанні портал з цікавинками, які ти створюєш сам, або використовуєш провідний досвід творчих колег. Чудове віртуальне кафе зі "стравами" на будь-який смак. Все більше і більше подобається робота із зображеннями, таблицями, текстами. Дякую Тетяні Гільберг, Світлані Тарнавській, Ніні Павич за дослідницькі завдання у зошиті, що підтримують тему уроку, тривалий час підживлюючи вивчене практичними навичками і результатами спостережень з власного досвіду діток. Вони з величезним захопленням досліджували ґрунт зі шкільного саду, порівнюючи його з домашнім. Це дієво, бо ж висновки, які залишають слід в емоціях дитини, ще довго житимуть і в пам'яті. Ми розвивали і тактильні відчуття, працюючи над проектом "Скарби ґрунтового середовища". Діти ліпили жителів підземелля, вперше дізнаючись про особливості їх зовнішнього вигляду та способу життя. Це дало можливість краще "відчути" та зрозуміти тему. А ще, просто було творчо, цікаво, натхненно.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |